Przeglądaj

Różne rodzaje reklamy zewnętrznej

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu i żadne przedsiębiorstwo nie może sobie pozwolić na to, by nie dbać o swój wizerunek w oczach klientów. Obecnie na rynku znajdziemy wiele rozwiązań w tej kwestii. Niezmiernie skuteczna jest reklama internetowa, dużą popularnością cieszy się reklama w mediach (prasa, telewizja, radio), w działalności lokalnej przeważają ulotki i plakaty.

Reklama godna uwagi

reklama zewnętrznaJednak nadal reklama zewnętrzna jest czymś godnym uwagi. Można ją stosować w wielu miejscach. Baner na ścianie budynku firmy sprawi, że klienci z daleka będą wiedzieli gdzie jechać, billboard przy ruchliwej ulicy będzie widziany przez setki, jeśli nie tysiące osób. W przestrzeni miejskiej zawsze znajdzie się miejsce by umieścić reklamę tak, by spełniała ona swoją funkcję. Do wyboru jest kilka rodzajów reklam. Najpopularniejsza z nich to wspomniany billboard. Mają one kształt prostokąta i wielkość kilku metrów. Najczęściej są montowane na metalowej konstrukcji, która zapewnia stabilność i trwałość. Do niej mogą być domontowane lampki ledowe, oświetlające billboard nocą. Przez to będzie on widoczny o każdej godzinie. Billboardy są wydrukami mocowanymi na klej. Dobry wydruk nie powinien blaknąć, ważne jest to, by podczas klejenia nie dostawały się pod spód bąbelki powietrza. Kolejna forma reklamy to tak zwany citylight.

reklama zewnętrznaNajczęściej można go zobaczyć przy przystankach komunikacji miejskiej lub na głównych placach miasta. Tutaj wydruk montowany jest pomiędzy dwoma szybkami z pleksi, na aluminiowej konstrukcji. Całość jest podświetlona. Zaletą tej reklamy jest to, że plakat jest zabezpieczony przed czynnikami zewnętrznymi, więc nie zamoknie ani nie powinien blaknąć. Łatwiej jest też zmienić plakat, niż to się odbywa w przypadku billboardu. Kolejny popularny rodzaj reklamy zewnętrznej to reklama pneumatyczna. Może przybierać różnorodne kształty, od bramy, przez balon, kończąc na dużej ściance. Dmuchana reklama jest łatwa do transportowania i łatwa do rozłożenia. Ze względu na gabaryty jest widoczna z daleka, więc można na niej umieścić wiele informacji. Sprawdza się na najlepiej na imprezach plenerowych. Czwartą i ostatnią formą reklamy zewnętrznej jest reklama w formie różnorodnych banerów. Jest ich sporo rodzajów.

Od małych banerów montowanych na ogrodzeniach, po wielkie, przepuszczające światło banery montowane podczas remontów na rusztowaniach. Banery mogą mieć różne kolory i są wykorzystywane wielokrotnie. Ich wykonanie nie trwa długo, a koszt dobrej jakości banera zaczyna się już od kilkunastu złotych za metr kwadratowy.